lunar

Har legat hur länge som helst och kollar in lunar

*asg*

 

Kom på att det var så otroligt längesen jag var inne och gjorde det.

Har verkligen kollat allt.

 

Och jag insåg att allt var mycket mer patetiskare än vad det borde.

Hahah räckte det inte med allt annat?

Utan lunar också.

Då är det gay

 

Har inte varit inne sen 8 augusti 2008

Anledningen att jag har kvar skiten är att det är roligt ibland att gå tillbaka såhär.

 

Kommer ni ihåg när det var så jävla viktigt att lajva? Och att ha pro för den delen också.

Gud här snackar vi 14is asså.

Herregud vad man höll på

 

 

Guuud vad jag garvar för mej själv nu.

Och ingen kan lista ut åt vad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0