Midsommarfylla

Hallu

Har mått så dåligt hela dagen så har inte orkat uppdatera.

Midsommar var la sådär, rätt kul till det ballade ur.

Tycker inte att det är kul att vara på en fest där man inte får ha sina grejer i fred.

Så vi pös därifrån.

 

Marina drog med Henkka på en fest i Od (ja jag vet bara massor kossor och traktorer där)

Tina drog till en fest i Bollebygd och jag var full som en gurka så jag satt mej på bussen hem.

 

Väl hemma så kunde jag inte sitta still så jag drog ut och träffade Pörsy lite.

Saken va ju den att jag gick ut i min morgonrock, stövlar och min brors stora kavaj.

Pörsy tyckte att jag såg ut som en blottare men jag va nog rätt sexig, asg.

Kan bara tänka mej hur jag såg ut, fyller Vivsan. Haha ^^

 

 

Idag låg jag i sängen ända tills kl 5, gick bara upp för att röka.

Vid 5 bytte jag till soffan och sen sa min bror att jag fick 100 spän om jag drog ut.

 

Så vid 9 tiden bar det av till Sanna, Pörsy, Sandra och Anders för bastubad och öldrickande.

Jag drack inget för jag mådde fan piss fortfarande,

Vilket inte förbättrades av finne-fasoner. Alltså 1000 graders varm bastu!

Garr.

 

Kom väll hem vid 1 efter lite tv tittande och nu är jag nerbäddad här i sängen igen.

Prima alltså. Min kropp är helt utmattad.

Det blev verkligen för mycket i fredags.

 

Känner mej lite rastlös.. men får la sova snart.

Om ingen är sugen på att dra ut?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0