Mönstring

Jag har inte kommit in på bloggen idag förens nu.
Har inte gjort så mycket heller ioförsej.
Förutom att jag har piercat mig, Äntligen!
kommer upp bild senare.

jag har också ansökt om mönstring.
skjut mej, vart tar världen vägen?
blir så rastlös av detta!
va fan håller jag på med?
gaaaah!

Jävla pörsy asså.
tydligen var hon lika sugen som mej på lumpen så nu har hon lurat mej att ansöka.
så mycket för den tiden jag behövde att tänka.
men men, nu är det gjort.

funderar på att rycka in som fordonsmekaniker.
ville egentligen rycka in som kock, lastbil/pansarvagns skit eller beriden högvakt.
men har inget körkort (vilket var obligatorisktpå dom 3 första)
och så pallar jag inte vara elak mot hästarna.

va fan håller jag på med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0