ojojoj

Ska det börjas igen?

 

Undra vem det är som bryr sej

undra vem det är som snokar hos den andra hela tiden.

Vem det är som är inne på den andras ef, bdb och blogg.

Du

 

Jag va inne på din blogg idag bara för att du hade vart inne på min bdb (igen)

Och såg då att du hade en blogg. Tänkte att jag skulle få mej ett gott skratt nu medans jag väntar på att tiden ska gå.

Och om din kommentar ”att man fortfarande måste skriva om honom”

Eftersom du troligtvis syftar på inlägget - avsaknaden av känslor och ryggrad

Så måste du vara väldigt trög.

Jag erkände där att jag bryr mej

 

”..och självklart bryr jag mej.

Men inte på ett sånt sätt.”

 

Men INTE på ett sådant sätt.

Alex kommer ALLTID vara alex för mig.

Även hur mkt jag hatar honom eller hur mkt jag vill att han kan dö.

Jag kommer ALLTID vara vivi för alex också.

Vi har betytt väldigt mycket för varandra.

Det spelar ingen roll vad någon av oss säger, även om jag inte vill att alex ska vara alex för mig. Vi kommer ALLTID vara något för varandra. Du har inte en aning om våran gamla tid tillsammans. Innerst inne finns vi hos varandra. Det vet jag. Även om det tyvärr är så. Skulle faktiskt klara mej utan det. haha

 

Det är inte han som har brutit kontakten mellan oss. Han ville att vi skulle vara vänner. Det är jag som har brutit den. Bara för att jag inte vill vara hans vän, för jag BRYR MEJ INTE PÅ ETT SÅNT SÄTT.

Även om tydligen väldigt många tror det.

 

Men lycka till du.

Första gången ni var tillsammans var jag och han KK under nästintill hela tiden

Andra gången ni var på väg att bli tillsammans höll jag och han på hela tiden då med. Vi skrattade åt dig när du ringde, jag fick vara tyst. Och vi hade skit kul.

 

Och kommer du ihåg när du jag räkan och alex satt i hans källare och du tyckte att du var så bitchig mot carro som skrev ditt namn på hans msn.

 

Linda: vilken bitch jag är

Vivi: tydligen inte en tillräckligt stor.

 

Vet du vad vi garvade åt din och min konversation?

 

Frågan är vad han ska göra mot dig denna gången?

Sist sa du att han förstörde dej osv. osv.

 

Och du är faktiskt patetisk.

Ingen ryggrad och ingen självrespekt.

Men gå du omkring som en hösäck och lev i din lilla värld.

För vet du vad Linda? Förr eller senare spräcks den.

Och jag hoppas att det kommer göra jävligt ont

 

lycka till med familjen nu. det var tur att du gjorde abort. stackars barn annars

 

eller ska ni säga nu att jag bryr mej? för att jag skriver ett sådant långt inlägg?

min blogg är till för att jag ska få ut mej saker. så klaga inte.

 

 


Kommentarer
Postat av: J

Ärligt talat, Du ska la förfan få skriva precis vad du vill utan att folk ens ska uttrycka sig?! Dendär Linda verkar inget annat än patetisk av det man hört om henne. Varför ska hon lägga sig i över huvud taget?! Så jävla bra skrivet av dig, jag kan inget annat än att skratta, bara tanken på att se hennes min när hon läser detta får mig att asgarva, och jag hoppas på ett till rogivande inlägg på hennes blogg, (om hon ens kan komma på något bra att skriva vill säga) kan vara svårt eftersom hon verkar vara en trög, blåst blondinfjolla! :D

Och som du säger, det är din blogg, och den är till för att du ska få ur dig saker, och inte för att folk ska klaga, ditt liv, och du skriver vadfan du vill utan att hon behöver skriva sina patetiska kommentarer om dina inlägg!!

2009-06-01 @ 20:19:29
Postat av: majsis

HAHAHAHAHAHHA... Jag dör! Wonderful skrivet och sanning varenda ord. Vi fjantar till oss ibland och är oseriösa, men vi rycker inte tag i nåns hand å gapar hans namn bara för ens ex går där.



Patetiskt, men samtidigt så jävla skrattretande. Så tack tjejen för att du ger oss ett gott skratt ;)

2009-06-02 @ 07:15:27
URL: http://marejnis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kanon inlägg vivi! din blogg är till för dig och inte för nyfikna snokare som vill kopiera ditt liv och ditt gamla förhållande!! Skönt att du slipper voldemort, han är ju bara otrogen ändå.. Det vet väll hon mer än någon.

Du är stark och för bra för någon utav dem, du är äkta. Som du sa en dag kommer världen spricka, (eller Snorys begär i brallan) hahhahahahah

2009-06-02 @ 23:45:03
Postat av: Anonym

Du verkar ha mycket hat i ditt liv och det är mycket sorgligt. Ett gott råd är att alltid försöka vara den bättre och lägga saker bakom sig. Man gör sällan rätt i att vara långsint som en jävla bitterfitta. Kom ihåg att ditt ex är någon annans nuvarande. Låt dom vara lyckliga trots att du själv är en smula bitter och hatisk. Och btw man tar inte upp någons abort i en offentlig blog och man hänger inte heller ut någon för att såra denna. Du har antagligen ett tomt liv och har komplex för att du helt enkelt är lite B. What goes around, comes around. Be nice or burn in hell.

2009-06-03 @ 11:16:05
Postat av: J

Dendär Alex verkar ju inte vara annat än otrogen eller?! Han var ju till och med otrogen mot Linda och var med Lella, och tvärtom, bra kille! Blind jävla brud! :D

2009-06-05 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0