omoraliskt

Ibland blir jag bara så jävla arg på dessa jävla företag.

Jag beställde ju två böcker från adlibris igår .

Och när jag öppnade min mail nyss så hade jag fått ett meddelande ;


”Tyvärr kan vi inte skicka den beställning du har gjort hos oss,
då vi har som policy att inte skicka böcker mot faktura till personer
och företag med betalningsanmärkningar.”

 

Jävla idioter, jag har ju för fan beställt där ifrån förut.

Och då hade jag minsann lika mycket betalningsanmärkningar som nu.

För fan har ju haft det hur länge som helst, ändå sen jag blev dömd för den där jävla misshandelsskiten,

 

Blir så trött på att det ska vara olika från gång till gång.

Men nu måste jag antigen göra en beställning och betala med visa/mastercard eller postförskott.

Varken jag eller mamma har visa/mastercard, vi kör på maestro. Och det är la inte samma sak?

Och jag bara totalvägrar att handla med postförskott.

Tänker fan inte betala 40 kr extra. Aldrig.

 

Tycker att det är så dålig stil det där med postförskott.

Och det spelar ingen roll om det bara skulle kosta 2 kr extra.

Aldrig att jag skulle betala det.

Jag tycker att det är lite omoraliskt att tvinga någon till det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0