onödigt

Det blev å städa garderoben innan också.

Hur ofta ser man mej i jeans? Eller långbyxor över huvudtaget?

Ändå visar det sej att jag har 14par plus alla kjolar, shorts och trekvartsbyxor.

Onödigt tycker jag. Men jag kan bara inte slänga skiten.

 

Kolla alla kläder lixom.

 

 

 

 

Den stora högen och hela tvättkorgen med tvättat tvätt.

Sen har jag halva stora garderoben också med hängande kläder,

Typ skjortor, klänningar osv. hänger där.

 

För mycket kläder om man frågar mej.

Går ju oftast i shorts och linne.

Borde donera mina kläder till röda korset eller något.

Men jag kan inte göra mej av med något.

Älskaaaaar allt!

Kastade bara 3 linnen plus att jag sparade ett som jag tror att sanna skulle passa i.

 

Jaja nu ska jag hoppa in i en dusch snabbt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0