på rymmen

sååå nu är jag äntligen hemma.

filmen som vi såg var kass som fan.
jag hade allt förväntat mej en liten tår,
men nee, ögonen var snustorra.
har nog aldrig blivit så besviken på en film.
boken är ju lixom asbra.

det kändes som att dom kastade runt handlingen som fan.
en studen var man i början och andra stunden var man i slutet.
plus att dom motvärkade hela syftet med namnet.
dom hade ju inte ens med stjärnorna i taket.

och stjärnorna är ju ändå stoooor del av hela skiten.
delvis för hela symboliken.
vad hände med tjafset om att stjärnorna symboliserar att något finns även om det inte syns osv.
ne ne ne är så trött på dessa ändreri!

filmen var skit å så va de me de.


efter filmen fick vi jävligt brottom.
det skulle packas klart och drickas kaffe osv. osv.
sen bar det av till mig för att hämta idod, sovsäck och lite sånt.
och så tog vi cykeln och läffe och drog.

kan ju säga att det gick lite si sådär..
det slutade i alla fall med att pörsy fick beställa taxi från druvefors.
haha jaa. å vi konstaterade att vi aldrig skulle klara av att vara på rymmen i alla fall.


nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
känner inte för att sova.
skulle egentligen vilja hitta på något jävligt.
men kan ju gissa på att alla sover.

funderar på att antligen kolla film igen,
nyaste Harry glasögonorm Potter.



eller så terrar jag någon tillräckligt mycket så att någon vill hitta på något.
gissar på att jag inte kommer lyckas med det så det blir väll troligtvis filmen.
*suck* ;)


jag vet att jag hade något annat jävligt intressant att skriva om,
men när jag precis skulle börja så glömde jag bort det.
typiskt mina vänner..


ne tjing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0