perfekt

”Imorses” drog jag och sanna till stan.

Skulle ju som sagt pierca mej, men vad tror ni sitter på dörren när vi kommer fram?

En lappjävel med texten ”stängt för dagen”

Men hallå, klockan va ju bara typ halv 1 – 1 (!!!)

Vansinnig. Jag ville ju verkligen!

 

Men bättre lycka i morgon hoppas jag.

Så det blev tröst shopping.

Hittade en fin rutig skjorta.

 

 

 

 

Har velat ha en skjorta länge.

Och nu hittade jag en perffa.

 

Nu på kvällen var vi massor ute på Almenäs.

Grillade och skulle ha spelat brännboll.

Men alla drog ju.

Så vi tjejer drog hem till linnea ett tag och softade.

 

Nu är jag här hemma och ska strax börja läsa Ljudet av ditt hjärta.

Me looooooooove.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0