Regn

Hallu.

Vilket jävla väder asså.

Blir så jävla trött på allt regn.

Hade tänkt mej en lång promenix med Lady idag.

Men ne, tror nog inte att det blir så.

                                       

Varför måste det regna hela somrarna för?

Har inte ett minne av att det va så när vi var mindre.

Man kan ju inte direkt gör något när det regnar.

Eller jag har inget i mot regn. Men alla andra har.

Fast jag är ändå trött på det.

 

Förra sommaren tyckte jag där i mot att det var gött att det regna.

Va nog i o för sej för att jag jobbade i köket.

Och ända gången det var svalt där inne var när det var dåligt väder.

 

Får la ta och krypa ihop i soffan en stund

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0