Seriösaa

Student yran har inte lagt sej ännu.

Och jag är jävla hes så jag vet inte vad jag ska göra.

Kan knappt prata.

 

Tina ville ha med mej ut och supa idag igen.

Men kände inte riktigt för det då jag mådde dåligt förut och knappt kunde säga ett ord för att jag är så jääävla hes.

Vad är det för vits med att supa och sen behöva sitta och hålla käften hela kvällen?

Ne så det blev inte av.

Ångrar mej lite nu faktiskt, en öl skulle ju sitta fint.

 

 

Så idag har jag bara slöat och så.

Tänkt väldigt mycket också.

Det är skumt att man kan tillbringa 3 år/5 dagar i veckan med massor av folk och sen gå ut utan att knappt känna någon..

Det finns vissa i min klass som (innan studentflaket då) jag typ har sagt max 7 ord till någonsin. Om man inte räknar med mina predikan till klassen, fast då har jag ju inte pratat med dom utan med alla.

Men antar att det är så när man går i en sådan oseriös/cp klass.

 

Får mej att tänka på hur jävla seriösa vi är asså..

 

Typiskt Carro:

 

Carro; TÄNKT OM VI INTE FÅR GÅ UPP I 2AN!!!?
Jag; Men Carro... vi går ju redan i 2an :P
Carro; *ASG*

 

Eller som det alltid var innan prov:

 

Jonas; Vi har prov imorgon.
Carro; I vad då?
Jonas; Hälsopedagogik..
Jag; Vad handlar det om då?
Jonas; Jag vet inte!
Jag; Plus att vi har en inlämning imorgon!!! och vi har haft typ 2,5 månader på oss att göra den. ååå vem tror ni börjar idag? jo, jag....
Jonas; Den ska inte va inne förens på fredag.
Jag; Gött, då kan jag börja imorgon me den.
Carro; Den ska visst va inne imorgon!
Jag; Fan!
Jonas; nej den ska va inne på fredag!
Carro; Nej han sa till mej att den ska va inne imorgon!!!!!!!
Jonas; Vi har inte enns svenska imorgon..
Carro; Neheee.
Madde; Fan vilken seriös klass ni är...

 

Medans läraren delade ut ett prov en gång:

Jag; *pssst* carro! Vad handlar provet om?
Carro; Jo men du vet... dom där krongliga orden..
Jag; Haha a me andra ord vet du inte heller!
Carro; jo!!!

*efter ett litet tag*
Carro; Nej... jag vet inte...


Och ett tag var alla lärare på mej om att jag inte var psykiskt närvarande.

Vadå inte psykiskt närvarande? Haaaaaa? Det är dom som är psyk.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0