sickness

Hallu

Blir nog ingen piercing idag.

Har blivit sjuk så jag kan knappt andas eller svälja.

Får se om jag orkar gå ner senare.

Känner att jag inte gör det om ett tag i alla fall.

 

Och känner att jag måste kunna ta ett riktigt djupt andetag innan jag går ner i alla fall.

För det är ju det man ska göra när hon trycker i nålen.

 

Blir rätt sugen nu iofs när jag skriver detta..

Mhm.. ja vi får se.

 

Ska i alla fall tvätta min nya skjorta nu,

Den stinker rök för jag hade den i går kväll å jag är sugen på att ha den idag.

 sen ska jag ta hand om mej själv i ett varmt bad och så ^^




Kommentarer
Postat av: Mia

Vivsan. visste du att svininfluensan kommit till västragötaland!? Fick veta det nu av en som arbetar på lasarettet. Men de håller tyst om det..tydligen är den inte så farlig ännu men beräknas bli dödligare till hösten....WHAT? måste kolla upp vacinering. Gör det du med!

krya på dig.

kram

2009-06-16 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0