sommarregn

Finns det något härligare än sommarregn?

Absolut då asfalten är halvblöt och man ser solen bakom molnen där uppe.

Det luktar så jävla gött.

 

Så när jag märkte att det började regna så satt jag mej ute på min balkong i min ashärliga stol.

Jag bara satt där och luktade och tog in olika intryck. Haha ^^

Mysigt som fan men så helt plötsligt öppnade himmelen sig bara och det bara föll.

Faaan vad det droppade.

Kollade man lite längre bort än rakt framför sej så var det grått.

Så jävligt regnade de.

 

 

 

 

Hade jag vart yngre så hade jag varit först ut i regnet med bikinin på.

Sprungit om kring som en jävla galning. Jag hade också varit sist in.

 

Fick en inpuls att göra det när det regnade som mest.

Men jag är 19 år, folk skulle ju tycka att jag var dum i huvudet

Fast i o för sej, vem bryr sej om vad andra tycker.

 

 

 

 

till och med åsk rädda Lady va tvungen att joina balkongen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0