sömnlös

Fan va trött jag är!
Har verkligen inte kunnat sova inatt.
har legat i flera timmar och inte vetat vad jag ska göra.
somnade väll tillsist.
typ vid 6..

nu ligger jag iallafall och kollar igenom lite recept och så på datorn.
har svårt att betämma vad dagens mat ska vara.
så behöver lite insperation.
och dom kom jag in på den här sidan.

och hittade massor av saker som jag vill ha!
åå checka in alla fina mönsterformar!

jag skulle vilja testa att göra sådana där kak-klubbor som finns på den sidan. de va ju as coolt.

Kommentarer
Postat av: susan

Hellu ^^

Gillar din blogg, vad tycker du om min :)?



Kram <3!

2009-06-10 @ 20:18:38
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0