Spyr rakt ut

Jag är så jääävla trött på Borås.

Ärligt talat så måste jag härifrån.

Det finns inget här för mej längre.

Jag känner ingen dragningskraft hit utan när jag ser mej omkring så vill jag bara spy rakt ut!

 



 

Vad ska jag göra i Borås egentligen?

 

Blir inte Lumpen lösningen eller ett utomlandsjobb så flyttar jag någon annanstans.

Jag känner där i mot att Skåne är för litet för att flytta själv.

Jag vill bo i en stad som är lite större ä borås,

Eller i alla fall mer planerad.

 

Problemet är ju att få ett jävla jobb.

Eftersom jag inte får något jobb här så lär jag ju inte få det någon annan stans heller.

Men jag känner mej bara rastlös nu.

Jag måste ha ett jobb.

Jag måste ha en inkomst så jag kan göra saker.

Pallar inte ha 0 kr på kontot.

 

Hade jag haft ett jobb så kunde jag följa med på alla roliga saker, typ Turkey.

Eller så hade jag haft körkort och massor av tattoos.

 

Är så grymt trött på detta.

Ge mej ett jobb för fan.

Och/eller en ny stad.

 

 


Kommentarer
Postat av: majsis

de kommer lösa sej älskis :) förr lr senare gör de de ^^ puss på yster

2009-06-23 @ 23:33:14
URL: http://marejnis.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0