Student presenter

Jag har inte berättat om mina studentpresenter ännu va?

Tack så mycket allihopa! Jag uppskattar verkligen det även fast ni vet att jag inte behövde få något utan bara ville ha er där.

 

Vet inte riktigt vilken present som var bäst.

(även om man inte ska rangordna egentligen, hihi)


Tyckte väldigt mycket om min nyaste piercing! Som förhoppningsvis kommer imorgon!

Ska ner och se om det Cia har tid imorgon.

Så min navel är troligtvis komplett snart.

Tack pörs å sänn!

 

Som den boknörd jag är så älskar jag ju mammis present.

Dom 4 ”Twilightbökerna” (!!!!!)

Även om jag inte fick dom i fredags så kommer jag få dom, troligtvis vid lön.

Tack tack tack mammi.

 

Så fick jag väldigt finna örhängen av Majs

Hon vet att jag älskar stjärnor.

Tack majs, as snygga!

 

Linda hade varit så kreativ så hon hade broderat en jättesöt tavla till mig

 

 

Är den inte gullig? Klackisar och allt!

Och så fick jag även en resa till Skinnsberg när 5kampen är.

Så äntligen får jag träffa min lilla Cicci!

Tack Linda och Micke! Perffa!

 

Av min farbror fick jag pengar

Och det fick jag också av Karin och Juha.

Tycker att det är en perfekt present när man inte vet vad som man ska köpa.

Får då kan man köpa vad man vill.

Tack så mycket! Blev över huvud taget jätteglad över att ni bara kom!

 

Dagen innan fick jag också en jättefin Metallica tröjja.

Tack för den

 

Fick också alkohol, av vem va de?

(och jag menar inte all alkohol på krogen, men tack för det också)

Var det av er sanna och pörs? Det var i ”utsprings-yran” så kommer inte riktigt ihåg av vem som blommor, gosedjur osv. kom ifrån.

Det blev jag ganska glad för, trodde inte att jag skulle få några gosedjur! Haha ^^

 

 

Frågan är den, vem kom den rosa masken/ormen ifrån?

Mammi tappade bort den och bara för det kan jag inte komma ihåg vem den var från.

Och det stör mej, någon som vet? den som var så söt!

 

Tack sanna, pörs, marina, mamma, linda, micke, sandra, mia, bea, marina och alla för att ni kom!

Och för presenter och blommor och allt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Javisst :) det var asti cinzano du fick av oss som slank ner lätt som en plätt på flaket :) fick ju bästaste bilden med den oxå!!!

2009-06-15 @ 01:49:58
Postat av: Mia

Ormen kom från mig. Han kanske hade bråttom iväg i gräset. ha,ha sörj inte han har det nog bra.



kram

2009-06-15 @ 11:19:33
Postat av: majsis

haha va snällt att du tackar mig två ggr i inlägget. vet att jag är dubbelt så viktig höhöhöhö ;D

2009-06-17 @ 15:14:50
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0