Studenten!!!!!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FÖR JAG HAR TAGIT STUNDENTEEEN! FY FAN VA JAG ÄR BRA! FY FAN VA JAG ÄR BRAAAAAAAAAAAA!

 

Så äntligen är det gjort!

Inget plugg eller stress nu, utan nu börjar livet.

Detta trodde ni/jag inte för typ 3 år sen

Mellan 8-9 och 1an-2an så va det fan inte troligt.

Men jag klara det!

Bara för att jag är så jävla bra!!!!

 

I förra inlägget står det ju ” Nu ska jag sova i 4,5 tim”

Tror ni att jag gör det då eller?

Ne istället väcker jag Emmy som ligger och sover så att hon håller mej sällskap.

Jag kunde inte sova och orkade inte lyssna på hennes snarkningar. Haha

Så även om jag söp som fan och inte sov alls så va ja inte trött.

Va bara lite trött när jag var hemma. Så jag tog en powernap på 20 min,

 

Fyfan va kul det var på flaket!

Studenten är fan det roligaste jag gjort!

Det ska man fan inte missa.

Det är fan värt 3 års helvete.

 

På kvällen va jag ute hos min klasskompis i d-fors.

Det var askul, varför hade vi aldrig klassfester?

Å sen blev det X&Y och tonic.

 

Där blev jag ju totalt supen under bordet!

Fick inte dricka upp det jag drack innan jag fick en ny!

Å tequila å hela skiten! Fyfaaaaaan.

Vi snackar totalt supen under bordet!!

 

Ne nu måste jag äta något,

Bakismat here i cooome!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0