vaken tidigt

God morgon ^^

För en gångs skull är jag uppe innan 12/1

Gött ^^

 

Väntar på att solen ska gå upp så jag kan sola.

Har en stark känsla av att jag skulle göra någonting idag.

Men kan fan inte komma på vad.

Det kommer la fram snart.

 

 

Är det en trend att förlova sej nu eller?

Tycker att nästan alla är det.

Varför ska man göra det när man knappast gått igenom massa skit?

För mej är i alla fall det något som ska hålla för alltid.

Och det tror jag inte att man vet så tidigt.

 

Nu kanske jag låter som värsta dubbelmoralen.

men det är jag inte.

För ärligt talat så ville jag inte det av rätt anledning.

Så jag är glad att det inte blev av.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0