äta sej fet i avloppet

Kom inte i säng förens halv 7 imorses.

Så är rätt trött då jag pallrade upp några timmar senare.

 

Idag har jag vart i knalleland och kollat fiskar osv.

Och sen har jag vart ute och cyklat med Bea och Lady lite.

 

Nu har jag inga ödlor kvar.

Det har ju gått någon epidemi i deras akvarium som jag inte fick rätsida på.

Så igår sten dog alla som var kvar utom en.  

Så jag tänkta att va fan, den sista kan få äta sej fet i avloppet istället.

Eller aaa, mamma tänkte så, jag fick dåligt samvete.

Men orka sitta och vänta på att den sista ska dö.

För den var ju helt säkert redan smittad.

 

Det känns tomt i mitt rum nu.

Funderar starkt på att skaffa lite firrar i det akvariet istället.

Ska nog sno några ciklider av mammsen, hihi.

Gav henne 5 av mina firrar idag och om dom lever imorgon så ska hon få 2 till.

Då kan jag ju åtminstone få någon av henne.

eller så blir det en ninja turtel! :D Haha ^^

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0