hur töntigt det ännu låter

God morgon

Orkade inte cykla till skolan imorses,

Palla det bara för att skiva ens namn på lakanet.

Det gör jag någon annan dag.

Kom faktiskt inte upp, var för trött.

 

Smsa med dom i mina klass nu.

Blir jävligt irriterad för dom har skrivit dit mitt namn.

Det blev ett jävla tjöt. Men va fan vi tar INTE studenten ännu.

Så vad hade det gjort om man gick ner själv sen?

Jag har sakt flera gånger att jag tycker att man ska skriva sitt namn själv, att i alla fall jag vill det.

Det är i alla fall viktigt för mig, hur töntigt det ännu låter.

Men va fan vi har tid på oss, men dom ska ju fitta sej och skriva dit det ändå.

 

Funderar allvarligt på att skita i lastbilen med dom osv.

Min klass är ju ändå psyk.

palla

vi har ändå aldrig varit en riktig klass.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0