patetisk

Seg uppdatering – jag vet

Men kom inte hem förens vid 7.

Hur bakis som helst + att jag hade slitit röven av mej.

Så har bara slappat sen dess.

Snart faller mina ögonlock ihop, så ska la sova om en stund.

 

Hoppas på fint väder imorgon också.

För då går jag och slänger mej i solen borta på luggaberget eller något.

Eller så cyklar jag till transås.

Det blir nog mysigt.

 

 

Vet du om hur patetisk du är?

Orka slänga sej och slita tag i någon.

Du har verkligen ingen stil.

Fast jag hade också varit rädd om jag var du..

..även om du inte fattar att jag skiter i allt.

P a t e t i s k

 



Kommentarer
Postat av: majsis

haha mjaa patetisk va ordet. visste inte om ja skulle skratta lr gråta för "det" var som "det" va.. snälla , visa lite staaaajl!!! ;)

2009-06-01 @ 00:33:12
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0