Pirates

Halluuu.

Har vart hemma en sväng, käkat osv.
drog även förbi gården en stund.
så nu är cykeln inne och ska fixas.
den ska också bli rooooosa ^^

Sitter uppe hos crille nu igen.
han är på bio och Majs ska snart ut och träffa henkka en sväng.
så snart blir jag och räkan kvar aloone.

Funderar på att kolla klart på pirates of caribbiean då.
somnade ju när vi kollade på den igår.
haha när jag somnat så lag marina sig på ett sätt så att hon skymnde min syn.
då vaknade jag och klagade så hon flyttade på knäna igen.
när hon kollade efter 1 minut så stensöv jag igen. haha
vansinnig var hon. sen försökte jag även knö ut henne.
och pratade som fan i sömnen. ^^
ja de e najs ;D


Olalaaa min snygging :)


Ska ut och dra ett varv på stan sen också.
kan ju inte sitta inne hela fredagen.

Vansinnig är jag.
för i går så lovade dom mej att jag skulle få se Loser här som går på trean halv 11.
tänkte jag att bra, då kan jag se singing bee också, finalen.
så nu när vi kom hit igen så satt jag och fifflade med tv kontrollen.
fattade inte varför det inte gick.

Så jag skickade ett sms till chrille
"hur gör man för att byta kanal på din jävla tv!?"

 
Då får jag svaret
"Jag har ju bara 6an och 4an"


Gaaaah!
det kunde dom ju sakt igår.
har velat se den nu sen jag såg den gå på reklamen.
å man kan ju inte tanka heller.

Så jaaa,
Pirates Of The Caribbean, vid världens ände - here i come



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0