Söndag 3/5

Halluuu

 

Idag har jag vart på apu, nästa gång är sista (Y)

Härligt att söndags apun äntligen är över,

Pallar inte vara bakfull i badhuset längre. Haha ^^

 

Kom hem för en liten stund sen, har vart på en lång promenix med majs å läffe.

Fan va det är härligt å slipper gå själv nuförtiden ^^

Yeeh.

 

Nu sitter jag och pluggar historia igen.

Har ju skjutit upp det sista arbetet i flera dagar.

Å ska lämna in det imorgon 8 på morgonen.

 

Det är en rapport om mayakulturen.

Jag har för i helvete en frågeställning med miljoner frågor!

Brukar bara ha max 4.

Men nu va det så många viktiga / krångliga punkter.

 

Det har tagit mej 3 timmar att gå igenom 6 punkter,

Och då är jag inte halv vägs.

 

Ush ush ush.

Varför ska jag jämt spara det till sista dagen?

Jo jag vet.. fick tag i bok 2 & 3 i ”twiligt - serien”

Så det krävdes 2 dagar för att läsa dom.

 

Äääälskar böckerna!

Måste köpa dom såfort ekonomin tillåter ^^

Höhö

 

Dom kan jag rekommendera hårt!

 

Ne nu måste jag fortsätta med arbetet

 

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra helg :)

2009-05-04 @ 00:21:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0