Favoriter

Eftersom jag alltid blir så rastlös när jag färgar mitt hår så kickar jag runt på Internet just nu.

Har hittat massor av bakgrejer som jag skulle vilja ha!

Allt är från favoritsaker.se

 

Hade jag haft en son så hade jag klickat hem det här på direkten!

 

Hur sött kan man inte göra det här tåget?

Är ju hel mysigt och vilken succé

Och dessa dinosaurier då?

Perfekt till småpojkarna som älskar dino’sar!

 

Hur fin är inte denna kakan då?

 

 

Tänk bara vilken fyllning, mums

 

Det som jag mest av allt vill ha är dessa små söta paket

 

 

Fan va fina man kan göra dom men glasyr ^^

 

Något som jag alltid har varit svag för är sådana här söta salt och peppar kar.

Vet inte hur många jag har i mina flytta-hemifrån-lådor i källaren.

När vi var i grekland så fick jag syn på massor av olika figurer.

Men dessa har jag inte, dom vill jag ha! ^^

 

 

Favoriten är paketen.

Dom är finast.

Eller vad säger ni?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0