halloween

Gårdagen var mhm.. jag vet inte hur jag ska beskriva den.

Jag låter helt enkelt korten tala för sej själva:

 

 

Mer finns på min Facebook, kolla in dom vetja ;D

Har nog inte garvat så mycket åt någon på länge som åt Sandra. Älskar hennes dräkt.

 

Pörsy fick en Dildo av mej, Sanna, Anders och Sandra. Hon kan ju behöva det nu när hon åker ;D Hennes nya man. Hahaha^^ sen så fick och glidmedel av Emmah och tillslut så fick hon ett fotoalbum av mej. Det va det jag gjorde hela fredagsnatt. Gick och lag mej vid 7 på morgonen och vaknade 11. ush & fy.

 

 

Jag undrar faktiskt allvarligt talat vad det är för konstigt folk som har invaderat Tonic. Förut kände man typ alla och nu är det bara gaaaay. Eller så är det jag som har blivit det, kände inte ens för att dansa igår. Vilket jag alltid vill.

Men vi var faktiskt på Harrys igår också. Eftersom jag hatar Harrys så är det gay men dom har 2 + poäng. Dom spelade Metallica igår och så har dom en strippstång. Haha ^^ We Like

 

Men nu ska jag göra något vettigt av mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0