trötthet

Hey

Kom hem för en liten stund sen och är såååå trött.

Har sjungit lite med Mia idag. Det var längesen och lika kul som vanligt.

 

Men kände bara att musten tog slut ett tag. Vet inte vad det är med mej nu för tiden.

Jag är så trött jämt, helt slut. Orkar ingenting. Ush för att känna så. Jag som alltid brukar vara på topp.

Jag är till och med helt slut när jag vaknar, Då är det illa. Sen blir jag pigg ett litet tag och sen helt slut igen och behov av många timmars sömn. Jag skulle kunna sova mej igenom hela dagarna.

Men jag kan inte gå och lägga mej nu för det om det är vad ni tror. Nä för då vaknar jag kl 2 – 3 inatt helt slut men kan ändå inte somna om. Det är sjukt. Jag har jätte svårt att sova på nätterna, oavsett hur trött jag är. Men det är väll bara att bita ihop och ligga framför tv:n helt slut tills klockan blir tillräckligt mycket för att sova och sen hoppas på att detta går över snart.

 

På tal om sång. Häromdagen satt jag och spelade lite gitarr och sjöng lite tyst för mej själv -trodde jag i alla fall.

Senare på dagen träffade mamma grannen bredvid i trappan när hon kom hem. Hon hade sagt att det var trevligt att det hade flyttat in en sångfågel bredvid henne. Jag hade tydligen gapat så mycket så det hördes in till henne. Hahahahaha ja jag har en väldigt stor inlevelseförmåga ibland  ;D Det är typiskt mej så nu när jag går i trappan hoppas jag alltid på att jag inte stöter på henne ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0