avundsjuka blickar

Å fy fan, skjut mej. Jag är bakfull som fan. Pallar inte pallra mej upp ur sängen ens. Detta var det värsta på länge asså. Men jag måste fan pallra mej upp och ut i köket. Jag svälter här i sängen. Annars kanske man bara ska sträcka sej efter pepparchips påsen som jag knaprade på när jag kom hem i natt och som ligger en bit bort. Mhm.. tips nummer 1 i alla fall; Käka aldrig pepparchips på fyllan. Man bränner sönder halsen. Trodde att jag skulle storkna här i natt. Men självklart var jag för lat för att hämta något att dricka.

 

Det var faktiskt helt okej igår på Tonic, bättre än det brukar vara nu för tiden. Funderar dock på om det finns någon ”vi-hatar-vivi-klubb” här i stan? För sådana blickar jag fick igår. Det var faktiskt rätt många som inte gillar mej där också. Klubben kanske hade möte? A jag vet inte. Skiter faktiskt i vilket också. Nu för tiden är jag inte ute efter bråk på fyllan, muckar bättre som nykter haha. Ne men jag vill ha roligt på krogen, dansa, tjöta, röka, dricka. Ska man bråka så kan man i alla fall vänta tills dom stänger av musiken. Haha ^^ jo men ärligt, håll er i skinnet för fan. Jag vill dansa, så medans musiken är på så är det /ignore som gäller. Visst har jag förändrats?

Undrar om jag får bli medlem i klubben? Inte för att jag hatar mej själv, jag äääälskar verkligen mej själv. Utan bara för att det skulle vara en cool grej. Mohahaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0