jag gillar't

God morgon Honeys

Igår var en stressig dag. Vaknade ju och kunde knappt röra mig men skulle ändå pallra mej iväg till Knalleland. Var tvungen att köpa ett till linne i svart som jag redan har i grått. Det gamla vanliga ni vet, ett plagg många färger. Haha ja men jag har svårt att hitta kläder jag gillar. Kickade lite mer efter skor och så, men det hittade jag naturligtvis inte. Så jag och Emma drog och käkade på Sibylla istället. Alltid så roligt folk som jobbar där ;D

Efter ett bra tag kom Totte och hämtade oss så drog vi till dom och fixade Emmas löshår. Mycket fint. Trodde att det skulle vara svårare med tanke på att hon har 3cm hår där bak i vanliga fall. Men det var bara att det blev mycket uppklippt. Blev rätt bra. Fick en chock när vi kollade på klockan och den redan var 7. var ju tvungen att ta mej hem från andra sidan stan, duscha, fixa mig osv. och sen dra upp till Sanna på ingen tid alls. Som tur var kunde Buppis köra mej hem. Så jag var fit for fight uppe hos Sanna kl 9, vilket jag annars skulle vara hemma om jag hade tagit bussen (halv 9 – kvart i 9). Sen blev det den gamla vanliga lördags sysselsättningen, alltså supa sej full på vitt vin. Haha ^^ ojaa det gillar vi. Kvällen var helt ok om man tog bort regnet som kom helt plötsligt. Ett stort plus var ju att min Jonas var med ute ;D ojaaa jag gillar’t.

 

Nu måste jag pallra mej upp och käka något för jag har lovat Sarah en promenad med hundarna om 25 min.

Tjingeling på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0