Lyckorus

Idag är jag på väldigt bra humör. Väldigt väldigt bra humör faktiskt. Jag småsjunger, ler, skrattar för mej själv och till och med städar med ett leende på läpparna.

HERREGUD VAD ÄR DET MED MEJ!?

Ush och fy sådan här brukar jag inte vara. Men känner mej bara så fridfull och lycklig idag.

Känns som att hela världen är på min sida och inget kan gå fel.

Är dock lite trött men vågar inte sova en lite stund för då vaknar jag säkert upp på fel sida :)

 

Nu i flera månader har jag letat efter en present till en person. Jag har finurlat på lite olika saker men har innerst inne alltid velat köpa en ”viss sak”. Men jag har tänkt att det kanske inte den personen gillar. Men vet ni vad jag kom på för ett tag sen? Va fan den personen är också lite udda som oss andra underbara personer. Så jag har letat ett tag nu efter just den saken. Har blivit väldigt irriterad på att jag inte har sätt den i någon affär eller kommer ihåg vad den heter på riktigt. Kommer bara ihåg vad den brukar kallas. Då fick jag den strålande idén nyss, jag kan ju Googla det! Som med allt annat! Haha ^^, då kom den upp på direkten. Ska gå till en speciell affär imorgon och kolla om dom har någon sådan, nu när jag helt plötsligt kom på att jag hade missat den affären. Annars beställer jag från Internet. Är roligare att gå och köpa den bara. Jag har faktiskt tänkt på att ge den personen detta länge. Innan det ”blev anledning” till att skaffa present så bestämde jag mej att när jävlar det äntligen händer så ska jag köpa en sån här till den personen. Hoppas hon blir glad bara, skulle vilja ge henne mer.

 

Men nu ska lyckliga Vivsan fortsätta dammsuga, haha :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0