Vains of Jenna förälskelse

Hey babes ^^,

 

Har jag glömt att nämna att min bäbis hund inte var blåögd? Så det blev ingen gullig och tuffsig valp till lilla Vivsan : ( men jag har inte brottom med det, jag kan vänta. Synd bara, för jag är så taggad på ett till litet busfrö. Speciellt eftersom det inte har hänt något på Parnings fronten och snart är Lady ju för gammal. Men men livet är som det är och det är lika bra att spela med. Som allt annat då. Vilket jag är jävligt trött på.

Men måste ju säga att allt blir mycket lättare med en positiv attityd, så det är ju synd att min varken är positiv eller negativ. Den är bara helt enkelt helt konstig. Fast jag älskar det ;D

 

På tal om husdjur. Imorgon är det 2 månader sen min lilla Bäbis Lita flyttade hemifrån. Saknar den lilla krabaten. Men hon har det ju bra och lever som en kung, vilket fortfarande är viktigast. Mitt helvete busfrö : )

 

 

Här får ni lite nattmusik och det är återigen lite Vains of jenna. Är helt insnöad på dom för tillfället.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmö

mkt kärlek till den musiken :)

2009-10-10 @ 18:43:17
URL: http://eemmyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0