en ny vovve

Hallå lrrrrr

Mitt Internet kommer imorgon! Wohooooo! Nu är jag glad igen!

Sitter på jobbet nu och väntar på att mamma ska hämta mej. Var tvungen att betala räkningar så tog med min dator och lånade Internet här. Marie är en snäll chef som gick med på det. Tänkte att jag lika bra kunde surfa lite medans jag väntade på henne istället för att bara glo in i väggen eller något.

 

Jag har kommit på att jag vill ha en ny hund. Och har hittat en perfekt hundras också. Det är en blandning mellan

 

Siberian Husky

 

Och Malamute


Den blandningen heter Alaska Husky. Åååh en hund med blåa ögon som ser ut som en varg. Ge mej asså! Funderar starkt på om detta ska bli min nästa hund. Eller om jag ska behålla en valp om vi parar Lady. Har alltid velat ha en Siberian Hasky, visst faktiskt inte att dom parade dom med Malamute för att få fram den ultimata draghunden. Fick reda på det idag. Kan det bli perfektare än en valp från båda dom raserna? Jag vill ha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0