dont stop believin

Gud vad jag tycker om min jobb, man blir glad.
hoppas på massa mer jobb. haha ja man kan ju alltid hoppas.
självklart är det tråkiga stunder också när man måste låta som värsta argbiggan.
men thats life. annars är det hur kul som helst.

ska ta och söka till kolla också nu på sommaren,
det skulle verkligen passa mej! hoppas att det går bra.
jag viiiiiiiiiiiiiiiill!

å så en favvo låt på det



A singer in a smokey room
The smell of wine and cheap perfume
For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on


Strangers waiting
Up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlight people
Living just to find emotion
Hiding, somewhere in the night

Working hard to get my fill
Everybody wants a thrill
Payin' anything to roll the dice
Just one more time
Some will win, some will lose
Some were born to sing the blues
Oh, the movie never ends

It goes on and on and on and on


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, okeej sjöbotattare ;)

2010-02-05 @ 20:30:14
URL: http://emelieaskakerlund.blogg,se
Postat av: Tess



Jag har Veckans blogg tävling varje vecka och det hade vart kul om du ville anmäla dig till det denna veckan, anmälningstiden pågår ända tills på onsdag kl 12.00.



Hade även vart jätte kul om du hade lust att bli medlem på gratisbio via min länk, om du gör det kommer jag länka till din blogg :)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=244624

2010-02-22 @ 12:29:53
URL: http://killmee.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0