Cherry pie

Hey Peoples
jag vet, jag är verkligen urkass på det här. men vem fan bryr sig?

jag är rastlös. jag har inget att göra. jag vill jobba!!!
ge mej ett jobb då någon?
äsh, jag började inte skriva för en gångs skull för att klaga utan för att berätta att jag kom in på mina musikkurser till hösten! så jävla gött!
frågan är vilka jag väljer eller om jag väljer alla? frågan är om jag kommer orka läsa så mycket procent igen, tror att det blir över 150%
Jag får väll helt enkelt ta mig en titt på det. är på reservplatsen på 2 kurser med. men jag tackade ja till alla ändå, sen får jag se om jag läser alla eller om vissa blir bort prioriterade. men alla är ju så intressanta!
kurserna är bland annat en låtskrivarkurs osv. as najs
ne jag har fan ingen inspiration till att skriva mer
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0