Roadtrip day 5

rolig dag idag, vi tog sovmorgon och bara sket i allt annat. fy fan va gött!
när vi väl vaknat så drog vi bort till Magnus (min bror för er som inte fattat det), där var även Angelica. vi fick i oss lite tårta, fy djävulen vad mö tårta det blivit sen vi kom hit och mat ska vi inte tala om! och så fika, det ska alla bjuda på! känner mig som jultomten, så mö har vi ätit. rund och go - det är jag det ;D

när vi fikat klart så sparkade jag lite boll med småkillarna och sen bar det av till teknikdagen. det är typ en bonemarknad med traktorer, djur, stånd osv. där tog jag en lott där vinsten var en flak moppe, det skulle vart något va? den skulle jag skjutsa runt Bea på hela tiden ;D Mohahaha! Håll tummarna för att jag vinner då.
det var rätt mysigt att vandra omkring där, fast jävligt kallt om fötterna bara. det regnade och stadstjejen Vivsan vandrade inte omkring i rätt kläder kan jag säga. slutade frysa för typ en halvtimme sen.
när vi tröttnat på marknaden så packade vi in oss i 2 bilar och körde hem till Angelica där det bjöds på mat och mys. gud vad jag har saknat mina syskon. dom är så underbara! hoppas dom kommer ner till oss sen.

rally vivsan har kört lite bil idag också, det gick la bra förutom kärringstoppen som jag fick typ 4gånger i rad! jag får aldrig kärringstopp? men mammas bil är konstig, det säger hon också. fast hon säger speciell, det kanske är skillnad, vem vet?

xo Rally Vivsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0