Roadtrip day 8

hade varken tid eller ork att skriva igår.
dagen började med att vi var i örebro och shoppade, hittade ett par asnajs byxor som jag letat efter i typ ett år, kanske mer? köpte lite mer småskit och så hitta jag också en rätt snygg väska, när jag köpt den och gick ut så gick jag förbi en annan väskaffär och vad får jag inte syn på då? En Converse väska (!) den ville ja ha så jag tänkte att jag lämnar tillbaka den andra för 300 som plötsligt inte var snygg. men tror ni att jag fick göra de? NE! JÄVLA POLACKFANSKAP! jag blev så jävla förbannad! dividerade och höll på men ne.. va fan spelade det för jävla roll!? en liten ynka väska? jag blev så jävla arg! köpte den ju bara 10 minuter tidigare. tänker inte ens fortsätta skriva om den, känner hur förbannad jag blir..
imorgon ska vi åka till Örebro och köpa converse väskan :)
så jävla snygg, har alltid velat ha den!

efter örebro så fikade vi hos Rigmor och sen drog vi oss hemåt. Kappe sov över här så det blev massa bus, tror att mamma var busigast av alla. bäst va ju när hon sa till Kasper "ta av dig kallingarna också!", då bröt jag ut i asgarv! fast hon menade faktiskt byxorna. ne gud vad snuskiga alla var. tror att vi somnade vid 3 eller något. mamma höll på att dö också, trodde hon skulle storkna. när vi satt ute och rökte där vid 1 så skämtade jag med Kappe och sa något i stil med "ja din lilla snopp har jag sätt förut!" bara för att han skulle bli generad. men han svara tillbaka så snabbt "Jaaa den har ju växt" och mamma dog, sättet han sa de på asså. det garva vi nog åt i 10 min. haha ^^ det var en riktigt rolig natt.

när jag vaknade imorse så upptäckte jag att jag hade tappat min dermal anchor! fick panik! brukar alltid känna om den är kvar när jag vaknar, har en vana att känna lite då och då. fick inte i den andra heller, men tillslut gick det.
annars idag har vi mestadel hängt ute hos Angelica, köpte med oss 2 kattungar av Rigmor som hon fick av oss i present :) sen har jag kört lite bil också här ute, as najs och gick skitbra. snart vill jag ha körkort!

Men nu orkar jag fan inte skriva mer, taggar morgondagen och converseväskan istället ^^

xoxo Vivi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0