Roadtrip - Done [x]

Hey babes

jag är äntligen hemma i min underbara lägenhet, måste säga att jag har saknat min soffa.
har vetat om hela veckan att vi skulle åka hem igår men kunde ju inte skriva det här och riskera att Sofia fick syn på det. tyckte att det skulle vara lite roligt att överraska henne, och överraskad blev hon minsann! Det är jävligt jobbigt att överraska den bruden asså, hon velar ju så mycket. Ena sekunden skulle hon vara hemma hos mig och andra sekunden så skulle hon stanna hemma hos sig. Men med lite hjälp från Matilda så gick det bra och ja satt väll här hemma med en öl i näven och väntade på henne när hon traskade in. Suprise suprise ;D

Var nere en sväng i stan igår och kollade lite på poodles också, vilka förövrigt sög. Dom blir bara sämre och sämre, jag gillar dom gamla låtarna. Tycker allt att pudlarna får ta sig i kragen snart.

 

nu tänkte jag ge Sofia en kyss, lyssna på mina nyinköpta Creedence lp:n och njuta av livet.
Tjingeling, Vivsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0