roastrip day 3

hela dagen idag har tillbringats i Karlstad tillsammans med Angelica och min brorson Kasper.
det har varit shopping på Ikea och en hel del andra ställen, drog en sväng på musikaffärer och vinylaffärer också.
fick med mig ett fint axelband till gitarren med Lucky 13 på och CCR lp:n! :D
Vi va inne på skandinaviens största trummaffär och det fick mig att sakna min lilla trumslagare! morr!
jobbigt detta, men vad ska man göra? det blir härligt sen när man kommer hem. när det nu ännu blir.

vi kom hem vid 9 och sen dess har jag och Kasper busat, har haft så roligt.
i bilen hem från karlstad då satt jag, mamma och kasper bak och skrattade hela tiden. det var en jävla garvattack. cola sprutades över hela bilen och över hela Kasper. hihi

men nu ska jag gå och fortsätta busa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0