Still day 2

fan va snabbt den här dagen har gått.

det började med att vi åkte ut till Ringmarie och fikade. mycket god tårta kan jag lova, jag som inte ens gillar tårta. sen åkte vi omkring och kollade läget och shoppa lite och så wips så var klockan typ 6.
blev helt chockad så vi handlade och lagade mat och sen drog vi ut till Angelica där det var kalas, så det blev ännu mer tårta.
har haft så ont i magen hela dagen så att jag knappt kunnat stå och då har jag ändå proppat i mig väldigt starka tabletter. men men, i have a bad feeling about this så vi får la se hur allt går..

nu sitter vi här hemma och däckar snart allihop, ska väll försöka sova om ett tag för vi ska upp tidigt imorgon och åka till Karlstad med Angelica. blir en tur till Ikea och lite så.

funderar också på att kattnappa en lite misse på 5 veckor, så gudomligt söt. fast jag vill inte ha en kattunge utan en vuxen katt, men vi connecta lite jag och den lilla sötnosen :)
det är kiligt att jag inte kan lägga upp alla mina bilder som jag har tagit, funkar inte på den här datorn, annars hade ni fått sätt honom.

ne nu ska jag varva ner lite,  xoxo Vivsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0