TUSKA OPEN AIR 2010

Jag har vart på Tuska open air!!! A W E S O M E

Med andra ord så har jag spenderat fredag till måndag hos våra metal grannar, Finland för er som inte fattar. Fuckin’ awesome. Tuska är nordens största metalfestival och det var jag och metal-rapunzel som åkte (Sarah). Vi har röjt så mycket så att våra nackar är fuck’t up och ryggarna smärtar. Men va fan, man ska känna att man lever. Tror bestämt att jag nästan har piskmärken från Sarah’s hår samt bulor från allt vårt headbangande. Bet nästan av mig tungan också. Mohahaha ^^,

Längst fram stod vi också, nästan på varenda grej, ska’re va så ska’re va på riktigt. Inga jävla fjanterier här inte.

 

Finns så mycket att skriva men det får vi ta en annan dag, här får ni lite kort men resten kommer när jag fått dom av Sarah.

 

 

Finlands plus: Killarna, lokaltrafiken, KIM

Finlands minus: Pizzan

 

TUSKA 2011 - I WILL BE THERE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0