Got me singin' like Na na na na

Jag borde gå och lägga mej snart asså..

Vart fan har natten tagit vägen? Reagerade på att Carro skickade ett sms vid 7 och undrade om jag var vaken. ”Whaaaat? Har något hänt eller varför är hon vaken nu?” tänkte jag, men då insåg jag att klockan inte var 3-4 utan fan 20 över 7. Tiden går fort när man har roligt.

Eller roligt och roligt, jag har väll mest legat här och irriterat mej på bokhyllorna samt roat mej själv med gamla skolkataloger. Kolla så smååå vi är;

(Jag vet, rötna kort men jag darrar så mycket på handen nu när jag inte sovit )

 

 

Det ”roliga” avslutningskortet i 9an. Tycker mest att vi ser ut som vanligt + en boa och hatt. Fast en sådan hatt har jag alltid velat ha ioförsej. Jag och Johanna var i alla fall hoes och Martina våran pimp. Vad originellt va? (;

 

Tror att detta var 1an på gymnasiet.

 

 

En av dom dåligare hårfixen. Men jag saknar det ändå. Jag ska låta mitt hår ta igen sej nu ett litet tag till, sen mina vänner.. då jävlar är det dags igen! Jag är såååååå sugen på mörkt hår och lugg, i med lite löshår och så massor olika slingor!

 

Någon gång ska jag ha lika fräscht hår som Dilana

Tänkt att vara så gammal men ändå så snygg? Lätt att jag ska se ut så när jag är 50!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0