Alone

Jag tror att jag har blivit en kärring.. Jag gillar verkligen att göra saker själv. Typ som man ser ensamma gamla tanter gå omkring på stan eller fika eller något sånt. Jag har precis solat så här innan jobbet och det slog mig hur jävla skönt det är att sola själv, sen slog det mig hur jävla skönt jag tycker att det är att gå omkring i stan själv, prova kläder, kolla, shoppa, till och med fika eller äta själv. Det enda som är tråkigt är att röka själv. Det är alldeles för socialt för mig. Whats happening lixom? Ne tant eller inte jag älskar att vara alldeles för mig själv och inte bry mig om någon annan. Nu sitter tanten på bussen upp till hestra för att spela in lite. Ska lyssna på låten som jag lag förra veckan, Heavens on fire. Tror att jag behöver lägga om de sista, vi får se ^^ Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0