bussfanskap

Plugg plugg plugg,.. ovanligt va?

Förstår inte varför jag har så mycket att göra jämt?

 

Igår jobbade jag, var även uppe i studion och spelade in Heavens on fire, och jag måste säga att jag saknar min gamla röst. Jag saknar min hela, o-trasiga röst. Jag vill inte ha den här sjuka rösten längre, det räcker nu lixom. Hoppas dom gör något bra den 6e!

 

Förövrigt så hatar jag västtrafik, ställde in bussarna och skit igår. Jag menar va fan hitta en lösning istället! I den här delen av världen kommer det snö i några månader.. blir så trött. Dom borde vara förberedda på detta.

 

Ne nu är jag så hungrig så jag dör, måste gå och handla bröd och mjölk nu.

Så länge får ni se på någon som älskar snö

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0