I hate myself for lovin' you

Hey folks. Sen sist har jag bölat, skrikit och svärt. Har inte lust att skriva om sån saker här så har helt enkelt låtit bli att skriva alls. Stackars sofia måste jag ju säga, det är alltid hon som kommer i kläm när jag är i såna här perioder. Annars har det inte hänt så mycket mer än att sofia fått sitt körkort :) min duktiga pärla Asså! Så nu slipper jag stå och vänta på bussen efter jobbet, Gött som fan. Just nu sitter jag i bilen hem från Ullared, tänkte köpa lite julklappar där och kalaset gick på 1600. Kom jag hem med några paket? Ja faktiskt, typ till sigge och lady. Haha men Gött va de. Det är typ så jag kurerar mig bäst, gitarr sen shopping. Nu saknas det bara lite mat i min mage. Har bara käkat några ynka lökringar idag som jag delade med fia. Så pizza står det på schemat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0