kattfans djävulskap

” blir jävligt trött på att katten ska gömma mina saker för mig hela tiden och sen ta fram dom och lägga dom på det mest uppenbara ställe som finns så att man känner sig dum..”

 

Det var min status på facebook för sisådär 20 minuter sen, precis när jag skrivit det så går jag ut och letar efter alla mina borttappade saker och finner sak nr 1! Gitarrstämmaren som varit borta i flera dagar. och vet ni vart jag hittade den? Sigge låg på den! bevis nr 1 på att han snor mina saker och gömmer dom. Han brukar smyga omkring med en ondskefull blick och små fnissar för sig själv. han tycker minsann att detta är roligt, det gör inte jag.

Jag har 4par nycklar till lägenheten. Sofia har ett par och jag ett, en är extra hemma och en ska min mamma ha egentligen. Men sigge har gömt mina, dom extra och mammas. Så vart fan är dom sigge?

Han tror säkert att jag inte går hemifrån om han gömmer dom..

 

 

Kolla de lyser ju djävulskap om honom..

VART FAN ÄR MINA NYCKLAR SIGGE!?

 


Kommentarer
Postat av: FINI

sv: jaa verkligen :)

2010-11-19 @ 13:10:41
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0