Leos lekland

Sitter just nu på leos lekland, är här med jobbet. Det är typ jag och alla trötta föräldrar som sitter i sofforna och glor. Jag har faktiskt haft rätt roligt här, den första halv timmen i alla fall, sen tröttnade Jag. Dom största tjejerna tröttnade strax efter en timme och nu väntar vi på att alla mindre ska tröttna. Vi har vart här i 3 timmar och jag kommer på nu att jag har internet i mobilen, bra jobbat lixom. En timme kvar bara, Woho. Sen ska vi till gården och laga tacos, ska bli så jävla Gött för jag är så jävla hungrig. Det är övernattning på gården idag också, så det betyder att jag slutar kl 21.30 imorgon kväll. Började halv 3 idag. Känns fint, absolut när jag vet att tjejerna inte kommer låta mig sova så mycket i natt. Men va fan, jag älskar mitt jobb så jag ska inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Grodan

Nu är vinnaren i Add 9-tävlingen dragen! Blev det du? :)

2010-11-02 @ 18:19:23
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0