mysigt kattfanskap

Hey babes

 

Plugg dag hela dagen, har hjälp Sofia med körkortsteorin och pluggat min eget skit. Hon är duktig hon min flickis, hon tror bara att hon inte kan men än så länge har hon bara varit osäker på 2 saker på 3 kapitel. Hon kan visst, uppkörningen börjar närma sig och hon är nog bara nervös. Mitt plugg går bra, fattar inte riktigt men får sakerna gjorda i alla fall. En störande sak är att mitt finale notpad har gått ut, så jävla irriterande då jag känner att jag inte har en krona att avvara på det. Men vad ska man göra? Uppgifterna måste ju in.. så det är bara att betala och se glad ut, ungefär som vanligt.

 

Nu ska vi fortsätta plugga lite körkortsteori och spela lite gitarr. Eftersom vi bara har 1gitarrist nu för tiden så får jag spela också. Jag sjöng ju bara förut men får göra både och nu. Ska nog ändå bli kul, måste ta och fixa mig ett mickstativ bara så går nog det bra. Men jag måste i alla fall lära mig 2låtar tills på Söndag. Inga problem där va ^^

 

Ikväll blir det spiderman 2 på tv och mys, så det är bara att sätta igång med plugget tills det börjar. Kolla på cp katten så länge :D

 

 

 

 

Sofia låg i soffan och jag över henne, då vill ju sigge också vara med, så han kommer och lägger sig på min rygg och vägrar flytta på sig. Jävla underbara mysiga kattfanskap

 

 

Vi kollar tv ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0