Rycka saker från tanter

Det har vart en bra helg. Hittade massa fint på ikea. Men inte dom 2 sakerna som jag åkte dit för. Dom var självklart slut, men det fanns massor som skyltex i affären, frågade om jag fick ta dom men ne. Det var ju så jävla svårt. Så jag gick omkring och blev irriterad istället. Sofia blev nog nöjd för jag köpte vad hon ville ha istället då. En fyrkantig hylla med 4 fack i. På fyndhörnan hittade jag en röd ryamatta som jag velat ha länge men inte tagit mig själv i kragen och köpt. Men en tant stod och kollade/höll i den. Då tänkte jag att "Nehe inte ens den får Jag..." så märker jag att min mamma går fram och drar tag i den och säger "vill du ha den här eller vivi!?" så hon tog den från tanten som såg as tjurig ut men jag blev nöjd i alla fall ^^ duktig mamma man har. På kvällen så var den linas födelsedagsfest, roligt folk och god dricka men det blev hemgång tidigt, det var så tråkigt på krogen så att jag till och med satt på facebook i mobilen. Då är det fan illa. Igår rev vi hela lägenheten typ, kändes det som i alla fall. Slog sönder bokhyllor, röjde massa skräp och klippte Pörsy. I vanlig ordning så repade vi också. Gick as bra, vi börjar fan låta grymt. Minus är väll det enda att vi bara har en ordinarie gitarrist så jag får spela gitarr också men jag får inte tag i våran förra "gitarrist" som har min gitarr. Jag kan ju fan inte sitta och spela akustiskt i repan. Morr, jag vill ha min gitarr! Men nu är jag framme i stan, hörs sen babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0