the mig happening

Hey hoes

 

Veckan har varit insane, jobbat och sovit det är vad jag gjort. och skällt ut busschaufförer som tutar på min hund när hon var rakt framför bussen. Vansinnig har jag varit mellan varven också. Känns som att resten av månaden kommer vara lika insane. För jag har inte hunnit plugga ett skit den här veckan. Kommer troligtvis inte göra det resten av veckan heller.

 

Idag är det ”the big happening” på jobbet. Fredags finalen lixom. Vi har ju firat 10 år hela denna veckan och idag kommer det nog massa folk. Min kör ska uppträda och då har ju jag på något konstigt sätt glidigt med.. jag har sån jävla scenskräck.. vaknade efter 2 timmars sömn inatt och hade haft en jävla mardröm. Men jag måste lära mig, fan nu när bandet är seriöst och hela skiten.. när jag vaknade imorse så kändes det som om hela halsen hade snört ihop sig, men jag vet att det är inbillning. Men det är jobbigt det här, får inte i mig mat eller något. Vad hände med Vivi som älskade all jävla uppmärksamhet?

 

Morr, ne nu är det dags för att duscha och skit innan jag och min beloved luras upp på scen.

 

 

3år sen? 2? Något sånt..

 


Kommentarer
Postat av: FINI

snyggt hår

2010-11-05 @ 12:54:26
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Tigerhonan

När du vet hur du vill ha den :)

2010-11-06 @ 10:40:51
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: FINI

sv; ja men det var ju coolt med lite grått :P

2010-11-07 @ 11:31:18
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0