Trolltider

Jag är inte så där hutlöst bakis idag, Gött som fan. Vi var på maskerad igår, tycker att alla var dåligt utklädda. Fan är det maskerad så är det maskerad, då är det fan ingen vanlig fest. Men skit samma, jag hakar upp mig.

Annars igår så var vi först hemma hos mamma och åt mat, mysigt :) rev också sönder hennes gardiner så att vi kunde ha något som svans (vi var troll) och sen drog vi till kyrkogården. Det är jobbigt. Blir bara jobbigare och jobbigare ju äldre man blir, konstigt. Mamma så något om att jag är känsligare nu. Förut var jag fan iskall så sätt. Man får tänka så att dom mår bra nu, vem fan vill leva och vara sjuk i våran helvetes värld?

Nu ska jag återgå till att vara små bakis och pallra mig ut med hunden

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv;Thaaanks! Nå.. pluggade lite här borta, nu chillar jag bara dom sista veckorna innan jag pyser hem igen :-)

2010-11-07 @ 23:43:07
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0