Dermal anchor

Jag börjar jobba halv fyra, halv jävla fyra! Va fan i helvetet gör jag uppe nu undrar ni säkert. Ja du, det undrar fan jag också. Ne men jag vaknade av Fias jävla klocka sådär strax i 6 och upptäckte att jag har tappat min dermal under natten, hittar inte min lilla påse med mina andra plattor/stenar heller. Känns jävligt fint. Suck.. skitsamma skulle ändå till Cia idag och byta min nyaste men jag blir så nojig. Jag frågade henne sist om hur länge jag kan vara utan, rätt länge visade det sig.

Så det är bara jag som är en stor jävla fjant. Men jag gillar dom.

 

 

Så där ser det ut innanför en dermal, ett svart jävla hål med gängor.


Kommentarer
Postat av: FINI

snyggt!

2010-10-25 @ 09:53:14
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0