Fårklippning? nefan det är en hund

Paketet som jag hämtade igår var en special borste till hund/katt/häst och vilket djur du nu ännu har. Trodde först att den inte funkade, typ att det som vanligt var något jävla lurendrejeri.

Men då fick jag fan se på andra bullar. Hunden såg ut som ett får.

Sigge blev typ avundsjuk och kom och ställde sig bredvid Lady som om han stod i kö. Men monsterkatten blev inte borstad, haha.

 

 

Efter bara några drag såg Lady ut såhär:

 

 

Och golvet så här:

 

 

Fattar ni hur mycket det var när jag borstat klart? Kunde ju för fan göra en helt ny matta eller pälsjacka av det. Någon som vill köpa hundhår? Höhö

 

Har ni samma problem som jag? att mattan ser ut som en pälsboll 10 min efter att ni dammsugit den? investera i en sån här då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0